صفحه نخست - آرشيو وب - پست الکترونیک
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
موضوعات
امــــنــــیــــتـــــی
Avast
Avira
Avg
Bitdefender
Eset Nod32
Kaspersky
Symantec Norton
McAfee
F-Secure
Dr. Web
Microsoft Security
آپدیت آفلاین آنتی ویروس
ویــــــنــــــدوز
Xp
Vista
Se7en
نــــــرم افــــــزار
اینترنت
بهینه ساز
ریکاوری
پشتیبان گیری
تبدیل کننده
کاربردی
رایت
رجیستری
مالتی مدیا
PDF
فشرده ساز
ابزار عکس و گرافیک
ابزار فیلم و ویرایش
درایور
ابزار موزیک
ابزار بازی
عکسبرداری و فیلمبرداری از دسکتاپ
ابزار CD و قفل شکن
مرورگر
مدیریت دانلود
مدیریت ایمیل
بــــــازی کامــپــیــوتـــر
اکشن
ترسناک
اتومبیل رانی
استراتژیکی
ورزشی
پازل
مــــــوبــــــایــــــل
نرم افزار
بازی
تم
رســــــانـــــــه ای
موزیک
فیلم
آرشیو مطالب
اسفند 1389
بهمن 1389
پیوند های روزانه
قالب سبز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشيو پيوندهای روزانه
دانلود آپدیت های شرکت مایکروسافت با نرم افزار WSUS Offline Update 6.8.1

WSUS Offline Update 6.8.1 - همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار  دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد .کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update  می باشد . کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید . همچنین این نرم افزار از تمامی سیستم عامل های مایکروسافت نظیر :( Win XP/2003/Vista/Windows7 ) پشتیبانی کامل میکند .

 

 

 

 

 


+نوشته شده در شنبه 7 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار WSUS Offline Update 6,8,1 , دانلود نرم افزار آپدیت کننده ویندوز WSUS Offline Update 6,8,1 , دانلود نرم افزار آپدیت ویندوز WSUS Offline Update 6,8,1,ساعت17:0 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نسخه کاملا نهایی ویندوز 7 بنام Windows 7 Service Pack 1 Final

سر انجام کمپانی بزرگ Microsoft پس از عرضه یک Update که از نسخه RTM سرویس پک 1 ویندوز 7 منتشر کرده بود و سروصدای بسیاری بپا کرد! اینبار نسخه Final سرویس پک 1 ویندوز 7 را عرضه کرد . شما با نصب این پک که به همراه آخرین آپدیتها تا تاریخ 2011.2.21 را دارا میباشد ویندوز 7 خود را به نسخه نهایی SP1 یعنی  Windows 7 Service Pack 1 Final آپدیت میکنید .

 

بهمراه آخرین آپدیتها تا تاریخ (2011.2.21)

 

 


+نوشته شده در چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:دانلود نسخه نهایی ویندوز Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز آخرین نسخه ویندوز 7 بنام Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز هفت Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز سون Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز Se7en نسخه Windows 7 Service Pack 1 Final,ساعت14:12 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
پک کامل امنیتی مایکروسافت ( February 2011 Security Release ISO Image )

امروز سایت مایکروسافت پک کامل بسته های امنیتی خود را با نام February 2011 Security Release ISO Image  را برای سیستم عامل ویندوز منتشر کرد که شما با نصب این پک آخرین بروزرسانی های امنیتی شرکت مایکروسافت را تا تاریخ 2011.2.8 دریافت خواهید کرد . هم اکنون شما میتوانید این پک کامل را در ادامه مطلب از سایت .:: DL4FA ::. دریافت کنید .

 


+نوشته شده در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:جدیدترین آپدیتهای امنیتی مایکروسافت تا تاریخ 2011,28 , آپدیت امنیتی مایکروسافت تا 8 February سال 2011,ساعت1:56 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 + بهمراه آپدیت January 2011

 

پس از مدت ها انتظار بالاخره آرزوي طرفدارن ويندوز 7 بر آورده شد و مايکروسافت نسخه اورجينال (MSDN) و نهايي (RTM) ويندوز 7 نوع يکپارچه شده با سرويس پک 1 را براي سيستم هاي 32 بيتي و 64 بيتي      ( Microsoft Windows 7 Ultimate RTM With SP1 ) ارئه نمود. اين ويندوز کاملآ اورجينال و بدون دستکاري بوده و توسط شرکت مايکروسافت منتشر شده است و به صورت خودکار نصب مي شود.
خوشبختانه مايکروسافت در SP1‌  تلاشي براي از کار انداختن کرکها نداشته است و همان کرکهاي قبلي قابل استفاده هستند.اين نسخه از  ويندوز قبل از تاريخ رسمي که مايکروسافت اعلام کرده توسط معروف ترين تيم هک دنيا به صورت زير زميني منتشر شده است.
نسخه MSDN بهترين نسخه ويندوز ميباشد و ويژه مديران شرکتها و برنامه نويسان حرفه اي هست. MSDN مخفف Microsoft Developer Network بوده و در تعريف آن آمده است:
Professional organization for programmers of Microsoft-compatible software
در اينجا ما هم نسخه 32 بيتي و هم نسخه 64 بيتي را به صورت مجزا در سايت قرار مي دهيم.

 

 کاملآ اورجينال و بدون دستکاري MSDN | يکپارچه بودن سرويس پک 1 با ويندوز |بهمراه آخرین آپدیت ها تا تاریخ 2011.1.27

 

 

 

 


+نوشته شده در یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 با لینک مستقیم , دانلود ویندوز هفت سرویس پک 1 , دانلود ویندوز Seven سرویس پک 1 , دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 بهمراه آپدیت تا تاریخ January 2011 ,ساعت16:26 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
درباره ی ما

..::: بـــا مـــا بـــروز بـــاشـــیـــد :::..
نویسندگان
Bahador_0182
پیوند های وبلاگ
قالب سبز
.:: dl2net ::.
""بهترین برنامه های اینترنت""
دانلود آخرین نسخه نرم افزار
دانلود جدیدترین های روز
"" Need for Download ""
llıllı► ♫ بیا 2 موزیک ♫► llıllı
بهترین گالری عکس هنرمندان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

امکانات
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1815
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 2240
بازدید ماه : 2234
بازدید کل : 180398
تعداد مطالب : 373
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1


Powered by LOXBLOG
Designed by GreenSkin.ir
RSS