صفحه نخست - آرشيو وب - پست الکترونیک
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
موضوعات
امــــنــــیــــتـــــی
Avast
Avira
Avg
Bitdefender
Eset Nod32
Kaspersky
Symantec Norton
McAfee
F-Secure
Dr. Web
Microsoft Security
آپدیت آفلاین آنتی ویروس
ویــــــنــــــدوز
Xp
Vista
Se7en
نــــــرم افــــــزار
اینترنت
بهینه ساز
ریکاوری
پشتیبان گیری
تبدیل کننده
کاربردی
رایت
رجیستری
مالتی مدیا
PDF
فشرده ساز
ابزار عکس و گرافیک
ابزار فیلم و ویرایش
درایور
ابزار موزیک
ابزار بازی
عکسبرداری و فیلمبرداری از دسکتاپ
ابزار CD و قفل شکن
مرورگر
مدیریت دانلود
مدیریت ایمیل
بــــــازی کامــپــیــوتـــر
اکشن
ترسناک
اتومبیل رانی
استراتژیکی
ورزشی
پازل
مــــــوبــــــایــــــل
نرم افزار
بازی
تم
رســــــانـــــــه ای
موزیک
فیلم
آرشیو مطالب
اسفند 1389
بهمن 1389
پیوند های روزانه
قالب سبز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشيو پيوندهای روزانه
مدیریت کامل بروی ویندوز 7 با نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager 2.0.8

بدون شک می توان ویندوز سون را قدرتمندترین سیستم عاملی نامید که از سوی کمپانی مایکروسافت به دنیای مجازی معرفی شده و هر روز بر تعداد کاربرانش افزوده می شود . این سیستم عامل به دلایلی نظیر در اختیار داشتن ظاهری بسیار زیبا و رابط کاربری آسان در کنار پشتیبانی از بیشتر قطعات سخت افزاری ، افراد زیادی را به خود جلب نموده و رکورد فروش ۷ نسخه بر ثانیه را نیز که عددی اعجاب انگیز است از خود به جای گذاشته است . این ویندوز از قسمت ها و برنامه های مختلفی تشکیل شده که به دلیل ناآشنا بودن اکثر کاربران با آنها ، یا مورد استفاده قرار نمی گیرند و یا به طوری که باید و شاید از آنها استفاده نمی شود . علاوه بر این با تغییرات گسترده ای که در ظاهر سون نسبت به نسخه های قبلی خود نظیر ویستا و اکس پی به وجود آمده است ، بسیاری از ابزارها از چشم کاربرها دور مانده و ممکن است به اشتباه نظر آنها را تغییر دهد . از این رو شرکت نرم افزاری Yamicsoft با درک این مطلب اقدام به طراحی نرم افزاری نموده تا استفاده از ابزارهای مختلف ویندوز هفت را برای کاربرانش آسان تر از پیش گرداند . این برنامه که Yamicsoft Windows 7 Manager 2.0.8 نام دارد با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ ابزار کاربردی مختلف در زمینه های گوناگون ، به شما در بهینه سازی ،‌ افزایش سرعت ،‌ بالا بردن امنیت و دسترسی سریع تر به برنامه های مورد نظرتان در ویندوز Se7en کمک خواهد نمود . برای دریافت توضیحات تکمیی به ادامه مطلب بروید .

 

 

 


+نوشته شده در جمعه 6 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager 2,0,8 , دانلود نرم افزار مدیریت بروی ویندوز 7 Yamicsoft Windows 7 Manager 2,0,8 , دانلود نرم افزار بهینه اسز ویندوز 7 به نام Yamicsoft Windows 7 Manager 2,0,8,ساعت16:54 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نسخه کاملا نهایی ویندوز 7 بنام Windows 7 Service Pack 1 Final

سر انجام کمپانی بزرگ Microsoft پس از عرضه یک Update که از نسخه RTM سرویس پک 1 ویندوز 7 منتشر کرده بود و سروصدای بسیاری بپا کرد! اینبار نسخه Final سرویس پک 1 ویندوز 7 را عرضه کرد . شما با نصب این پک که به همراه آخرین آپدیتها تا تاریخ 2011.2.21 را دارا میباشد ویندوز 7 خود را به نسخه نهایی SP1 یعنی  Windows 7 Service Pack 1 Final آپدیت میکنید .

 

بهمراه آخرین آپدیتها تا تاریخ (2011.2.21)

 

 


+نوشته شده در چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب:دانلود نسخه نهایی ویندوز Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز آخرین نسخه ویندوز 7 بنام Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز هفت Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز سون Windows 7 Service Pack 1 Final , دانلود ویندوز Se7en نسخه Windows 7 Service Pack 1 Final,ساعت14:12 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
مدیریت کامل ویندوز هفت با نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager 2.0.7

بدون شک می توان ویندوز سون را قدرتمندترین سیستم عاملی نامید که از سوی کمپانی مایکروسافت به دنیای مجازی معرفی شده و هر روز بر تعداد کاربرانش افزوده می شود . این سیستم عامل به دلایلی نظیر در اختیار داشتن ظاهری بسیار زیبا و رابط کاربری آسان در کنار پشتیبانی از بیشتر قطعات سخت افزاری ، افراد زیادی را به خود جلب نموده و رکورد فروش ۷ نسخه بر ثانیه را نیز که عددی اعجاب انگیز است از خود به جای گذاشته است . این ویندوز از قسمت ها و برنامه های مختلفی تشکیل شده که به دلیل ناآشنا بودن اکثر کاربران با آنها ، یا مورد استفاده قرار نمی گیرند و یا به طوری که باید و شاید از آنها استفاده نمی شود . علاوه بر این با تغییرات گسترده ای که در ظاهر سون نسبت به نسخه های قبلی خود نظیر ویستا و اکس پی به وجود آمده است ، بسیاری از ابزارها از چشم کاربرها دور مانده و ممکن است به اشتباه نظر آنها را تغییر دهد . از این رو شرکت نرم افزاری Yamicsoft با درک این مطلب اقدام به طراحی نرم افزاری نموده تا استفاده از ابزارهای مختلف ویندوز هفت را برای کاربرانش آسان تر از پیش گرداند . این برنامه که Yamicsoft Windows 7 Manager 2.0.7 نام دارد با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ ابزار کاربردی مختلف در زمینه های گوناگون ، به شما در بهینه سازی ،‌ افزایش سرعت ،‌ بالا بردن امنیت و دسترسی سریع تر به برنامه های مورد نظرتان در ویندوز Se7en کمک خواهد نمود . برای دریافت توضیحات تکمیی به ادامه مطلب بروید .

 


+نوشته شده در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز هفت Yamicsoft Windows 7 Manager 2,0,7 , دانلود نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager 2,0,7,ساعت13:20 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 + بهمراه آپدیت January 2011

 

پس از مدت ها انتظار بالاخره آرزوي طرفدارن ويندوز 7 بر آورده شد و مايکروسافت نسخه اورجينال (MSDN) و نهايي (RTM) ويندوز 7 نوع يکپارچه شده با سرويس پک 1 را براي سيستم هاي 32 بيتي و 64 بيتي      ( Microsoft Windows 7 Ultimate RTM With SP1 ) ارئه نمود. اين ويندوز کاملآ اورجينال و بدون دستکاري بوده و توسط شرکت مايکروسافت منتشر شده است و به صورت خودکار نصب مي شود.
خوشبختانه مايکروسافت در SP1‌  تلاشي براي از کار انداختن کرکها نداشته است و همان کرکهاي قبلي قابل استفاده هستند.اين نسخه از  ويندوز قبل از تاريخ رسمي که مايکروسافت اعلام کرده توسط معروف ترين تيم هک دنيا به صورت زير زميني منتشر شده است.
نسخه MSDN بهترين نسخه ويندوز ميباشد و ويژه مديران شرکتها و برنامه نويسان حرفه اي هست. MSDN مخفف Microsoft Developer Network بوده و در تعريف آن آمده است:
Professional organization for programmers of Microsoft-compatible software
در اينجا ما هم نسخه 32 بيتي و هم نسخه 64 بيتي را به صورت مجزا در سايت قرار مي دهيم.

 

 کاملآ اورجينال و بدون دستکاري MSDN | يکپارچه بودن سرويس پک 1 با ويندوز |بهمراه آخرین آپدیت ها تا تاریخ 2011.1.27

 

 

 

 


+نوشته شده در یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 با لینک مستقیم , دانلود ویندوز هفت سرویس پک 1 , دانلود ویندوز Seven سرویس پک 1 , دانلود ویندوز 7 سرویس پک 1 بهمراه آپدیت تا تاریخ January 2011 ,ساعت16:26 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
درباره ی ما

..::: بـــا مـــا بـــروز بـــاشـــیـــد :::..
نویسندگان
Bahador_0182
پیوند های وبلاگ
قالب سبز
.:: dl2net ::.
""بهترین برنامه های اینترنت""
دانلود آخرین نسخه نرم افزار
دانلود جدیدترین های روز
"" Need for Download ""
llıllı► ♫ بیا 2 موزیک ♫► llıllı
بهترین گالری عکس هنرمندان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

امکانات
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1667
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 2092
بازدید ماه : 2086
بازدید کل : 180250
تعداد مطالب : 373
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1


Powered by LOXBLOG
Designed by GreenSkin.ir
RSS