صفحه نخست - آرشيو وب - پست الکترونیک
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
موضوعات
امــــنــــیــــتـــــی
Avast
Avira
Avg
Bitdefender
Eset Nod32
Kaspersky
Symantec Norton
McAfee
F-Secure
Dr. Web
Microsoft Security
آپدیت آفلاین آنتی ویروس
ویــــــنــــــدوز
Xp
Vista
Se7en
نــــــرم افــــــزار
اینترنت
بهینه ساز
ریکاوری
پشتیبان گیری
تبدیل کننده
کاربردی
رایت
رجیستری
مالتی مدیا
PDF
فشرده ساز
ابزار عکس و گرافیک
ابزار فیلم و ویرایش
درایور
ابزار موزیک
ابزار بازی
عکسبرداری و فیلمبرداری از دسکتاپ
ابزار CD و قفل شکن
مرورگر
مدیریت دانلود
مدیریت ایمیل
بــــــازی کامــپــیــوتـــر
اکشن
ترسناک
اتومبیل رانی
استراتژیکی
ورزشی
پازل
مــــــوبــــــایــــــل
نرم افزار
بازی
تم
رســــــانـــــــه ای
موزیک
فیلم
آرشیو مطالب
اسفند 1389
بهمن 1389
پیوند های روزانه
قالب سبز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشيو پيوندهای روزانه
پاکسازی رجیستری ویندوز با نرم افزار TweakNow RegCleaner 6.0.3

همان طور که می دانید رجیستری فلب ویندوز می باشد. رجیستری در واقع کنترل برخی اعمال را برعهده دارد و روح و قلب سیستم شما را در حیطه نرم افزاری داراست. امروزه اکثر برنامه ها برای نصب و اجرا از رجیستری نیز استفاده می کنند. رجیستری یکی از حساس ترین نقطه های ویندوز به شمار می رود و ورودهای نامعتبر و نادرست می تواند اختلال ویندوز را در پی داشته باشد. برای مثال وقتی شما نرم افزاری را نصب می کنید در رجیستری اطلاعاتی وارد می شود و وقتی نیز که آن را پاک می کنید باید آن اطلاعات به درستی از بین بروند ولی در بیشتر مواقع اینطور نیست و اطلاعاتی یا پاک نمی شوند و یا به درستی از بین نمی روند. فکر کنید که شما چندین نرم افزار را همین طور نصب و حذف کنید ، چه بلایی سر رجیستری خواهد آمد ؟
 TweakNow RegCleaner 6.0.3 مخصوص همین کار طراحی شده است و رجیستری سالم و پاک را برایتان به ارمغان خواهد آورد. البته این نرم افزار قابلیت های دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. راه های زیادی هستند که رجیستری ویندوز شلوغ شده باشد و طبیعتا سرعت ویندوز کاهش یابد. به همین دلیل احساس می شود که می بایست به وسیله نرم افزاری به پاکسازی رجیستری پرداخته شود. از این نرم افزار  این نرم افزار به شما پیشنهاد میشود تا به استفاده از آن رجیستری ویندوز را پاکسازی کنید و سرعت ویندوز را مانند روزهای اول سریع نگهدارید. این نرم افزار به چندین بخش دیگر نیز مجهز است و یکی از آن بخش امکان Uninstall نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز به طور کامل و اصولی می باشد.

 


+نوشته شده در شنبه 30 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار TweakNow RegCleaner 6,0,3 , دانلود نرم افزار رجیستری TweakNow RegCleaner 6,0,3 , دانلود نرم افزار پاکسازی رجیستری ویندوز TweakNow RegCleaner 6,0,3,ساعت13:25 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش سرعت سیستم با نرم افزار Wise PC Engineer 6.32

Wise PC Engineer 6.32 از اسمش مشخص است که برای مهندسی سیستم و کامپیوتر است! ولی این مهندسی بسیار کامل و قدرتمند خواهد بود زیرا این نرم افزار در کنار قابلیت های بالایی مانند : پاکسازی رجیستری ، پاکسازی هارد دیسک ، یکچارچه سازی رجیستری ، پاک کردن امن فایل ها و بازیابی اطلاعات پاک شده میتواند فایل ها را مخفی و قفل گذاری کند و برای اجرای نرم افزارها محدودیت قائل شود . در حقیقت باید گفت که این نرم افزار یک بسته کامل نرم افزار و همه چی در یکی (All In One) است. اگر مدیریت سیستم خودتان را خواستارید و اگر سرعت سیستمتان کاهش یافته و دچار مشکلات شده ، این نرم افزار را از دست ندهید . این نرم افزار با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ سازگاری دارد.

 


+نوشته شده در چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار Wise PC Engineer 6,32 , دانلود نرم افزار بهینه ساز Wise PC Engineer 6,32,ساعت20:31 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
تعمیر سیستم آلوده شده به ویروس با نرم افزار Trend Micro HijackThis 2.04 Final/Trend Micro BETA 2.0.5

 Trend Micro HijackThis 2.04 Final نرم افزار سودمندی است که یک گزارش دقیق و عمیق از رجیستری و موقعیت فایل ها از سیستم شما تهیه می کند و به شما گزارش می دهد. نرم افزار HijackThis نمی تواند تشخیص دهد که تنظیماتی که در نتیجه جستجو به شما نشان داده صحیح هستند یا خیر ، پس نتیجه جستجو که به عنوان فایل های نا خواسته یا فایل هایی که به سیستم شما آسیبب میرساند (ویروس) نشان داده شده یک حدث است. حتما فکر می کند پس این نرم افزار به چه درد می خورد ؟!! این نرم افزار یکی از مهمترین نرم افزار ها در زمینه یافتن ویروس و باز گرداندن تنظیمات تغییر کرده نرم افزار های دیگر با حالت عادی می باشد . اگرنرم افزاری دارید که چه بر اثر ویروس یا اتفاقات دیگر شامل تنظیمات نا خواسته و یا غیر قابل تغییر شده است HijackThis می تواند بسیاری از آن ها را تعمیر کند ، از مهمترین کارایی این نرم افزار نشان دادن گزارشی از رجیستری که در صورت تغییر در آن که به وسیله نرم افزار های نا خواسته به وجود آمده با خبر شده و تعمیر آن را به دست HijackThis بسپارید . نرم افزار HijackThis نیاز به نصب ندارد پس کارآمد برای جاهایی که نمی توان نرم افزاری را نصب کرد یا قادر به نصب آنتی ویروس ها نمی باشد و با انجام هر تغییر از آن فایل پشتیبان گرفته تا در صورت بروز خطا به حالت اول بر گرداند . HijackThis برای کسانی توصیه می شود که اطلاعات کافی از سیستم و نرم افزار های نصب شده بر روی آن دارند و کسانی که آخرین راه برای نجات سیستم خود از دست نرم افزار های نا خواسته را عوض کردن ویندوز می دانند حتما امتحان کنند.

 

 

 

 

 


+نوشته شده در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار تعمیر رجیستری ویندوز Trend Micro HijackThis 2,04 Final , دانلود نرم افزارTrend Micro HijackThis 2,04 Final,ساعت18:53 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی رایانه با نرم افزار 360Amigo System Speedup 1.2.1.5300

360Amigo System Speedup 1.2.1.5300 نرم افزاریست که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار ۳۶۰Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست ؛ قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک ، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب ، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها ، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

 


+نوشته شده در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار بهینه ساز رایانه 360Amigo System Speedup 1,2,1,5300 , دانلود نرم افزار 360Amigo System Speedup 1,2,1,5300 , دانلود نرم افزار ترمیم رجیستری 360Amigo System Speedup 1,2,1,5300 ,ساعت20:30 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی حرفه ای رایانه با نرم افزار jv16 PowerTools 2011 2.0.0.1002 RC1

 jv16 PowerTools 2011 2.0.0.1002 RC1 نرم افزاری کامل جهت بهینه سازی و پاک سازی رجیستری رایانه های شخصی می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا تبعات پنهان برنامه ای که از سیستم uninstall شده ولی اثرات آن باقی مانده است را خنثی سازد تا بتوان رجیستری را پاک نمود و تنها با یک کلیک مشکلات مربوط به آن را برطرف کرد و در نهایت سیستمی با کارایی بالا و پایدار داشت.  اینترفیس فوق العاده پیشرفته این نرم افزار، امکان استفاده از این برنامه را در اکثر زبانهای زنده دنیا فراهم می کند در حالی که پشتیبان گیری خودکار برنامه از سیستم و امکانات ایمن سازی آن باعث می شوند تا کاربر در کنار این نرم افزار احساس امنیت بنماید.
JV16 PowerTools یک برنامه پیشرفته متشکل از ۲۱ برنامه کوچک است که همگی در کنار هم به سیستم شما کمک خواهد نمود تا روان و به دور از خطا کار کند. برنامه JV16 Power Tool یکی از صدها برنامه Registry Cleaner موجود در بازار نیست بلکه این برنامه تنها برنامه Registry Cleaner در نوع خود می باشد. این نرم افزار از یک تکنولوژی پیشرفته جهت اسکن کردن رجیستری استفاده می کند؛ به این صورت که ورودی های رجیستری را تک تک چک نمی کند بلکه همه آنها را یکجا اسکن و آنالیز می کند.

 

 

 


+نوشته شده در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,ساعت16:22 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
درباره ی ما

..::: بـــا مـــا بـــروز بـــاشـــیـــد :::..
نویسندگان
Bahador_0182
پیوند های وبلاگ
قالب سبز
.:: dl2net ::.
""بهترین برنامه های اینترنت""
دانلود آخرین نسخه نرم افزار
دانلود جدیدترین های روز
"" Need for Download ""
llıllı► ♫ بیا 2 موزیک ♫► llıllı
بهترین گالری عکس هنرمندان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

امکانات
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1722
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 2147
بازدید ماه : 2141
بازدید کل : 180305
تعداد مطالب : 373
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1


Powered by LOXBLOG
Designed by GreenSkin.ir
RSS